Tok


Är på det alldeles galna viset idag tror jag. Glad, tokig och lite små*** på det. Haha, nej censur!
Jag tjatar nu på min ena vapendragare carro, att hon ska komma hit. Det vankas bukfylla a´la pizza och så lite småspan på lindes alldeles otroligt folkfyllda gator.. (märker ni ironin?) Jag ska bestämt inhandla flytande mat också, att skölja ner det flottiga med, så kanske ett härligt rus infinner sig efter det. Har jag tur så. Stackars Carro, min hetinggeting. Det blir en tuff kväll!

Som en klok kvinna sa till en annan ännu klokare kvinna, tidigare, för en alldeles nyss liten stund sen:

Gött kött till folket. Och lite pizza på det. Höj! Och klapp på ändalyktan. 



Min dag kommer att bestå av: 









Och kanske lite innan det blir dags för: 


 

Kommentarer
Postat av: Carro

Guud va knäpp du är :)

2007-04-28 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0