Valborg igen.

Ledig dag igen. Uppe tidigt, alldeles för tidigt, det kändes när klockan ringde. Men jag har en tidig dejt. Med tandläkaren. Usch, men ack så välkommet ändå. Bär ner i källaren först för lite tvätt, har en hög stor som en elefantskit att tvätta. Haha.
Valborgsmässoafton idag då. Inte ser det ut att bryta någon vädertradition heller, alltid gråmulet denna dag. Så också idag. Tråkigt. Men enligt svensk anda, så vad säger man.
Bara att tiga och dricka. =)


image201 Läste om nya attraktionen på Liseberg. I wanna go! Uppswinget och är placerad mitt i Lisebergbanan. Det är en gigantisk tryckluftsdriven gunga med två pendlar där 16 personer sitter rygg mot rygg i varje pendel. Med benen dinglandes fritt gungar man upp till 40 meter över marken och accelererar från 0-80 km/h inte mindre än 10 gånger under åkturen! Precis min typ av gunga. Join me?


Får lägga in ett fyrfaldigt leve för kungen idag också. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0