Hålla huvudet högt.

Lunch på jobbet. Torsdag. Tror det är nionde dagen på raken nu. Bara 15 kvar sen. Nedräkning. Ska nog unna mig en dags ledigt efter denna intensiva period.
Idag ska jag provgå också. Gå hemifrån ner till Grönboda, se hur lång tid det kommer ta på morgnarna. Någon som hakar på? Sällskap är alltid trevligare än musiken i öronen.
Och det är ingen större risk att jag får med mig Jimmy som sällskap. Motion är överskattat enligt honom. Haha.

Brr.. frost på bilarna i morse. Slapp dock skrapa min, svärmor plockade upp mig idag. Varför åka två bilar när vi ska till samma ställe.

Sista dagen på Skinnarbacken imorn. Sorg i hjärtat.

Fina presenter fick jag igår också av de goaste arbetskamraterna. Jag grät.. Fler grät. Jag vill verkligen inte sluta där. Har aldrig trivts så bra nånstans. Vilket härligt gäng!
Dem har boostat mitt självförtroende. Ska hålla huvudet högt på måndag.
Jag vet i alla fall att jag INTE bär någon skuld.
Men det är inte kul.

Vidare bland salarna ska jag bege mig nu.

-S-



Kommentarer
Postat av: Angelica

Nope, Örebro.

2007-08-30 @ 13:41:01 / URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: Angelica

vette sjutton.. hihi

2007-08-30 @ 14:35:27 / URL: http://angeliqe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0