En hastig årskrönika

Hej då till 2007, välkommen 2008.

Vem var din förebild 2007?
Har nog inte haft någon förebild, dock fick jag mycket och många sporrar av denna godingen.



Vilken var din bästa upplevelse?
Det måste nog ha varit att bli sambo. =) 



Vilket var din sämsta upplevelse?
Att känna sig tvingad att byta arbetsplats igen, thank god, så verkar det ha löst sig på bästa sätt.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Timbaland - apologize
Och såklart Metallica - seek and destroy Stockholm Stadion 12/7



Vad önskar du att du hade gjort mer?
Ställt mer krav, både på mig och på andra.
Visat mer tacksamhet.
Tagit mer vara på tiden.
Tränat mer.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Ätit, haha
Varit en dörrmatta.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Körde fyrhjuling.
Lärde mig tänka efter före.




Vilka länder besökte du?
Har hållt mig inom Sveriges vackra gränser detta år. Tråååk.

Det du saknade 2007, och vill ha i 2008.
Mindre kilon på kroppen.
Bättre självkänsla.
Kanske kunna se det positiva, även i det negativa.
Kunna öppna upp mig lite mer.



Vilket datum kommer du alltid att minnas från 2007?

12/7 Metallica på Stockholm Stadion.
1/7 samboskapet tog sin början.
1/8 Ozzy rycktes från oss.. 

 

image238


Vad var din största framgång under 2007?
Jobbet. Fram och tillbaka, och till slut är jag stark igen.

Största misstaget?
Att jobbet gick före allt annat.
Att låta kroppen flöda iväg fritt. Att inte bry mig.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Utvecklade allergi för första gången i mitt liv. Buhu.

Bästa köpet.
Lärde mig att fynda på Tradera och second hand. =) Så många fynd har gjorts.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat.

Gjorde något dig riktigt glad?
Kärleken, de bästa vännerna, största delen av familjen.

 Bror och brorsbarn.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jämfört med 2006 så var jag nog snäppet gladare. Lite ups and downs såklart.

Blev du kär i år?
Jag var kär redan vid årets början, och nu happily ever after. =)


Favoritprogram på tv.



Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

     

   




Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer träning.
Mera pengar.
Mer NEJ från mig.

Hur skulle du beskriva din stil 2007?
alldaglig.

Vad fick dig att må bra?
Träning,kärlek,bekräftelse,alla samtal, vännerna,återföreningen med Emil.


Vem saknade du?

 Farmor.

Några nya nyårslöften inför 2008?
Mera träning.
Viktminskning.
Säga nej när magkänslan säger nej.
Inte trassla till det.
Alkoholminskning.



Gott nytt 2008!



















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0