12 Juli!

Helgen här. Ledig också. Än så länge. Kom precis hem från Storå. Blev inte så mycket sovmorgon, fått för mig att åka in till Örebro och frisera mig idag, och träffa Linn! =) Det var ju så länge sen, det är verkligen dags att ses nu.
Hamnade som sagt hos J igår, film och mys, as usual. Talladega Nights, inte så värst bra film. Som vanligt så halvsov jag mot slutet. Haha.
Ska ut och gå en sväng nu, innan jag styr Angelas gröna fara mot Örebro. Hon är så grejt! Kom och lämnade bilen på Långåker igår, så jag kunde få låna den idag. En liten Angel.


Blir ett stopp på glasbanken idag också. Ska ju iväg och kolla hockey idag. Kan vara gott med en kall en då. =) Får se hur kvällen slutar sen.


Och på måndag släpps biljetterna! Yes! Längtar redan till 12 juli! Stockholm Stadion, see you there!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0