Peter Forsberg, Mats Sundin, vad är det mot våra svin?!

Hockey igår, det var riktigt kul. En av få tjejer på bussen, och så en massa att dricka. Ni kan nog se scenariot framför er nu. Haha. Men så kul var det!  Många hejaramsor, vissa var lite för mycket, men det är ju bara att bju på sig själv. Och bra gick det också.
Hoppade av i Linde, i tron att vi skulle vidare på Bistro. Men det blev inte riktigt så. Ett besök på Pub 2000, dit vissa har matsäck med sig, haha. =)
Inga nycklar, men en ängel kom farande. Tack Jenny! =) En riktig pärla, bland alla musslor.

Trevligt snack igår, skönt att veta att vissa inser hur det egentligen ligger till. Bara andra som är trångsynta och inte inser det. Ditt val.

Fick en ursäkt, kors i taket. =)
 Dags att fräscha upp lite här hemma nu, innan planerna för kvällen ska sättas igång. Får se hur det kan sluta. Spontant får det bli.
Förresten, jag vill inte dit heller.


"Jag mår bara bra, jag är nog tuffare än somliga tror"


Var nöjd. Det är jag. Finns ingenting jag kan ändra på, eller vill ändra på, för det ligger inte i min makt. Då är man nöjd. Mer än nöjd.
Härliga bedtime-talk i natt. Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0