Arrrgggghhh!

Usch vad arg jag är! Min bil är stulen! Finns inte ord för hur det känns. Jag var nog i något chocktillstånd när jag ringde polisen i morse, för tårarna rann. Hoppas verkligen den dyker upp så snart som möjligt. Ju förr desto bättre chans antar jag..
Har inte ens orken att skriva om det ens..
Får se hur det blir nu. Har bett massor med folk att hålla utkik efter den och så har jag talat med polis och försäkringsbolag nu. Riktigt skit..

Helgen väntar nu. Tack och lov att man är ledig. Får försöka skaka av sig detta och försöka ha lite kul. Det väntar ju relax och bowling..

Usch, jag mår illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0