Måndag morgon igen..

Sovmorgon.. Har kollat kalendern för veckan som kommer, och jag behöver inte gå upp tidigt någon morgon denna vecka.. Fan vad skönt. :D
Idag kör killarna igång hemma hos Mamma, blir nymålat i sovrummet. Ska kika dit på rasten sen och se hur det går. Han är ju så snygg arbetandes.. :D

Har precis avverkat morgonpromenaden. Riktigt skönt var det. På med termobyxor och ut tvingade jag mig själv. För när man väl är där ute och går så är det ju bara såå skönt. Tankarna bara rinner av en. Musiken i öronen och man upptäcker snart att man varit ute och gått över en timme.
Vände hemåt där kissarna väntade på lite frukost.

Har ett litet problem, är ju inte så där värst haj på det här med att göra bloggen lite mer personlig, syftar då på bakgrunden. Hur gör man? Någon vänlig själ som kan hjälpa..

Nej, nu ska jag nog ta och göra mig en stadig frukost, så man står sig idag. Sen ska jag knata upp till mamsen. Bil har man ju ingen, kan ju komma nå gott av det kanske. Mera motion.. :D
Men jag saknar den.. usch så den såg ut när jag var och tittade på den..


På återseende.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Missade ditt inlägg på msn igår. Det tar för lång tid att skriva ihop allt där. Är lättare om mankan synka det så man pratar samtidigt haha.. Kommer dessutom inte ihåg allt utan får gå in o kolla det samtidigt. Hör av dig nästa gång du e online så får vi se vad vi kan göra =)

2007-01-29 @ 13:27:57 / URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Emma

hej om du kan gå in på dina inställningar o ändra bakgrund. där du skriver i bloggen=) det gjorde jag i allafall, hör av dig om du inte hottar så kan jag hjälpa dig lite bättre=)
kram emma

2007-01-29 @ 18:47:24 / URL: http://pixelpullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0