Nightmare on bergsstigen.

Partysugen, Pakito på högsta volymen råder just nu. Men men. Det blir en vit vecka och helg för mig är det tänkt. Kan bli skönt också.
Sovit asskönt i natt. Vette sjutton vad det kan bero på. =P
Ska snart jobba en glassig tur på jobbet, elva till tre typ. Lite lagom så där.
Mardröm i natt, vaknade med tårar. Hatar sånt. Skönt med tröst i alla fall, av någon form.
Somnade om, och drömmen blev genast mycket bättre. Thanks! 

Glasbanken efter jobbet, det blir visst förfest till studentfest här ikväll. :D det var ju ett tag sen för en annan. Men visst bjuder jag på det. Ska handla hem lite göttigt åt dem.
Själv blir det nog film för min del ikväll. Vem orkar sitta här och glo själv sen när de drar på fest. Inte jag.

Nej, nu ska jag snart dra mig mot jobbet, bäst att bättra på utseendet en släng.
Nu ser jag ut som något katterna släpat runt på. Haha.

pilutta dig!

133193-14



so true so true.. Lever efter detta numera. . Gör det du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0