Snoozing..

Klockan går alldeles för fort såna här dagar när man har ett kvällspass som väntar. Och idag lyckades mobilen snooza för många ggr också, förstår inte hur den lyckas :D
Kämpar på med att fylla i försäkringspapprena, det är inte bara det. Fyra blanketter, och så en massa andra som jag ska försöka leta rätt på här hemma också. Det är ju inte det lättaste när man nyligen flyttat också.
En skön kväll på jobbet igår. Jobbade med Kim, en av oss yngre som jobbar där. Blir en mer avslappnad stämning då, när vi far runt i bilen hela kvällen. :D
Och på fredag får jag jobba med Bresso, det kommer bli såå kul! :D

Blev hämtad på jobbet igår och en sväng förbi Milano, blev lite mer Hipp Hipp med Jimmy & Jonas. Haha, det är humor det. "Kan jag få ett skrivet kvitto på det"

Blir så arg på Himmelriket! Nyss pratat med dem igen, det är ju fortfarande saker som inte kommit. Men nu är de snart här, två veckor. Håll ut tjejor! Inte klokt att behöva vänta så här länge. Aldrig mer Himmelriket. Visserligen inte deras fel egentligen, men lite mer serviceanda vore ju inte dumt.

Stop the time for me and my lover
So we are together forever in love
Can you stop the time for me and my lover
Make this summer for ever




Kan man inte vara en förebild, så kan man alltid vara ett varnande exempel.. :D Stämmer rätt bra in på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0