läs-tips?

En givande promenad har jag nyss avslutat. Härlig luft och lagom svalt och skönt. Lite tankar som oroar, men icke som icke löser sig. Det ordnar sig, som pappa brukar säga.
Tänkte kika efter lite pocketböcker, behöver lite kvällsläsning har jag märkt. Mycket lättare att somna. Tips på läsning mottages tacksamt.
Postorderkatalogerna dräller in på mig nu, kämpar så för att stå emot. Ska hålla mig. Shopoholic-Sara, det ska inte hända mer.

Imorn är det torsdag. Sen är det fredag. Grillen ska tändas. Drinken ska blandas. Yes sir.

Nej, slut på visdomsorden för idag.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0