parkfest nr 2

Mycket blandat i huvudet när jag vaknade idag. Bland annat skallebank. Passerade dock så fort jag fyllt min buk med lite ätbart och drickbart. Dock ej alkohol.
Det blev en festlig kväll igår. Vi var lite svårstartade allihopa, men det släppte. Grillmästaren Frida försåg oss med den grillade delen av maten, och sedan även efterrätten som tog emot att äta pga överfull mage, men som ändå var för god för att missa, så man åt. Mums må jag säga.

Fick besök igår. Fick klappa mage. Som jag har längtat efter henne. Sådan saknad, sådant tomrum. Hoppas det fylls igen nu. Tårar i ögonvrån kom, dock av lycka.
En halvt orolig karl 60 mil bort, kändes fint att veta att man var saknad.
Till slut begav vi oss, efter en kväll fylld med mat och tokerier vid grillen. =) Efter allsång till Alice Cooper i bilen, (stackars lillebror), så stod vi vid hotell-entrén. Flickorna gjorde skumma affärer, svarta marknaden nästa. Vi entrade hotellet, och begav oss straxteligen till dansgolvet.
Kvällen var ljummen till sättet, jag hade skoj, men kunde ändå inte riktigt slappna av.
Pratade med underbara Carro som ringde mig, underbart att höra hennes röst, dock så långt borta. Fina ord du sa vännen. Saknar dig såå. Min vapendragare i hula-hula dans.

Efter mycket om och men, så var vi sedan på vägen hemåt. Bilen åkte snabbt och svängde mycket och väl mycket för min mages smak. Längtade hem till sängen, och landade strax därefter, och somnade ovaggat.
Vaknade tidigt, som alltid när jag festat. How come? Men känner jag mig själv, så blir jag snart liggande i sängen, och sover bort halva dagen. Ska försöka undvika.

Totalt 50 kort på kameran som bildbevis från igår. Läggs ut strax på bilddagboken. Beskåda, begrunda, och våga inte göra annat än kommentera.

Nu ska jag diska. Uääh.

Tack för igår tjejer. !! En kväll med er, som alltid, lyfter tillvaron starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0