Söndag.

Sitter och segar på jobbet. Mår inte nå bra alls idag. Mår illa och har ont i magen. Men ändå är jag glad. För nu behöver jag inte oroa mig längre. Ni är nog några som vet vad jag syftar på. =)
Och idag kommer Jimmy hem. Äntligen har de här fyra nätterna passerat. Åh vad jag ska krama honom. Snusa honom på halsen, bara bli omhållen.

Snart ett och ett halvt år för oss. Funderar på om man ska hitta på nå speciellt. Men vad? Den artonde augusti är det i alla fall. Får se om man har ork att hitta på nå speciellt. Får anlita en festfixare. =)

Ledig imorn igen. Hoppas verkligen på fint väder. Men det är väl för mycket begärt av en svensk sommar.
Redan augusti om några dagar. Och i september tänker jag fara ner och hälsa på Sara i Göteborg. Gäller bara att passa in några dagar. =)

Har en lååång önskelista på kläder från Ellos. Hrmm. Hur ska det gå?

Nej, dags att leverera mat till våra hungriga.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0