bore you to death

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Tyvärr måste man ju det, dagligen.
Gnälla: Kan nog va ganska bra på det.
Sova: Absolut. Ett av det nödvändigaste för att omgivningen ska tåla mig.
Ha ångest: Kan hända. Just nu inför allt jobb med flytten. Men det lönar sig ju. Stort.
Skada dig själv med flit: Nej, might have done it.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej, jag lever min dröm.
Drömma mardrömmar: Ofta
Drömma sexdrömmar: Ja, men för sällan.
Klä dig i svart: älskar svart!
Gå till kyrkan: Högtidliga tillfällen möjligtvis.
Gå i skolan: Nej, en sån där vuxen som jobbar.
Röka: nej.
Ha sex: Ja
Ljuga: ett mänskligt fel.
Hata folk: Hata är ett starkt ord. Ogillar. ja.
Lita på folk: Litar lite för mycket på folk ibland. inte bra.

VEM :
Saknar du: Farmor
Vill du döda: utplåna pollenallergin så jag och Frida kan njuta av sommaren till fullo utan snor och tårar.
Rörde dig sist: Tobbe, med en godingkyss
Vill du slå: L****
Kysste dig sist: Jimmy
Vill du kittla: osten, han är ju så kittlig och skrattar så härligt.
Kramade du sist: Jimmy
Vill du prata med: farmor
Skrek du på sist: Ingen aning
Vill du vara som: Jag duger.
Sårade dig sist: J
Vill du bli galet full med: Svängisarna!
Gjorde dig riktigt glad senast: Jimmy i fredags.
Fick du sms från senast: Jimmy alldeles nyss.
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Svänggänget.

HAR DU :
För många vänner: Absolut inte. Alla vackra individer.
Förföljelsemani: Nej..
Tvångstankar: Nja...
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: pollen allergi eller nå dyl.
Någon skada: Nej (det här känns som om man är hos doktorn ju..)
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Never
Några piercings: I öronen.
Egen dator: Absolut
Bra självförtroende: Nja.. sådär
Kysst någon: Mhmm
Haft sex: jo.
Köpt kondomer: hehe
Tagit nakenbilder: *beep*
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Javisst
Dumpat någon: jo.
Blivit dumpad: En upplevelse jag inte vill vara med om igen...
Velat vara otrogen: Ja, men inte på de senaste åren med Jimmy.
Varit otrogen: Jepp, tyvärr.
Lämnat landet: Utomlands två ggr.
Rymt hemifrån: jepp, rymde till linns lekstuga där vi låste in oss.
Tuttat eld på nått: Nej.
Gjort något olagligt: jepp

HUR :
Svarar du i telefonen: Hallå? lr ja, det är sara.
Fördriver du tiden: tv, dator, vänner, promenader, jobbar, gosar, planerar.
Mycket pengar har du: typ 2000... lönen imorn.
Tjänar du pengar: jobb ggr flera
Ofta Bäddar du sängen: typ aldrig. Får inte för Jimmys kvalsterallergi.
Ofta diskar du: dagligen.
Ofta städar du: en gång i veckan..
Många stör du dig på: Många..
Ofta träffar du din familj: Träffar någon i familjen i princip varje dag.

TROR DU :
Att du kommer bli något: förhoppningsvis
På rymdvarelser: nja, vet inte riktigt. Allt är möjligt
Att folk tycker om dig: jag hoppas det?
På ett liv efter detta: kanske. anything is possible.
Att fiskar kan tänka: nej. de har instinkter. fast nemo är ju ett undantag :P
Att du kommer leva länge: mja. man vet aldrig.

VÄLJ :
Katt eller hund: ehm.. katt,
Vit eller svart: vit
Varmt eller kallt: Lagom
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: Kyssar och sen sex och sen kyssar igen.
Telefon eller internet: internet sitter jag oftare framför, men telefon är mysigare...
Musik eller tystnad: Musik, helt klart.
Bok eller film: Film!
Leva eller dö: Leva  såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0