Lista

Tre saker jag inte förstår mig på:
Folk som pratar bakom ryggen på mig
Varför myggen älskar mitt ansikte
Varför allt gott ska vara onyttigt.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:

Hemtelefonen
Kamerafodralet
Biljetterna till Metallica

Tre saker jag gör just nu:
Kliar mig i ögat.
Pratar med Sara, och Jenny på msn.
Ställer klockan på alarm.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Känna total ro i kroppen
Simma med delfiner.
Resa mer

Tre saker jag kan:
Shoppa.
Vara en god vän.
Lägga båda fötterna bakom huvudet.

Tre saker jag inte kan:
Slappna av helt och hållet.
Sova med öppna ögon ;)
Förstå mig på vissa människor.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Vännerna.
Bra musik.
Ditt hjärta.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Bugga
Sy
Vara mer avslappnad.
Tre favoriträtter:
Mammas Sjömansbiff
Mexikansk mat överlag.
Grillad kyckling..

Tre personer jag utmanar:
Sanna
Frida
Ica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0