Vin någon?

Hemma igen. Har verkligen ingen ro i kroppen att ligga kvar i sängen när han kliver upp. Så jag styrde hemåt. Ska strax ut och gå i alla fall tänkte jag. Lägga ut lite bilder på mina favoritungar på bilddagboken först bara. =)
Det väntar ett kvällspass på jobbet idag. Drygt, och segt. Men har ju en ledig helg som väntar. Och förköpet är inhandlat. Så imorn blir det fest tjejer!

Var och hälsade på fam Björck-Hellsén igår. Dem ungarna, dem äger mitt hjärta. Vilka godingar. Emma, hon är så lillvuxen nu. Pratar och tokar och showar, hela tiden. Och Dennis.. Mmm, bebislukt. Mums!
Blir nog en tur igen dit idag, för jag glömde ju såklart att lämna Jimmys pass i morse, som jag hade tagit med till honom, så han kan hämta ut nya körkortet.. Måste ändå åka upp med det, så jag hälsar nog på dem en tur till idag. =)
Tänkte stanna till på glasbanken också och handla någon flaska vin. Det ryktas om ett glas eller två ikväll, och lite skitsnack, eller vad säger du Therese?                 




Nej, en promenad, packa några kartonger till, och sen off I go again.






Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar förbi!
Kul att kolla runt på folks bloggar.=)

2007-07-02 @ 11:03:14 / URL: http://filifjonkan1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0