Stressig fredag.

Hemma och mellanlandar. Puh, har varit en stressig eftermiddag. Slutade jobba halv fyra, glasbanken åt söt. For hem och grejade, tvättade och donade. Så kom Jimmy och Jonas hit och hämtade mig, storhandla på Ica väntade. Mums, hela frysen full av mat åt oss. :D  Så var det bara att styra till Storå då fd hyresvärden fått tokspel. Bäst att hämta sakerna som han kastat ut i trädgården. Vilken idiot. Fick i alla fall låna Ullis och Gundes bil nu, är deras privatchaufför för kvällen.  Så vi stuvade bilen full av skit, resten ska de kasta.
Vilken kväll.
Nu ska jag byta om och åka tillbaka till storå, träffa delar av svänggänget och grabbarna en stund. Det stod grillat på menyn för dem. Själv får jag nog leva på luft ikväll. Haha. Och kärlek.


Imorn väntar det lite jobb och därefter middag och mys i hyttan hos de nya husägarna. Trevligt värre.

Nu ska jag leta fram nå klädpaltor att kasta på mig.

Dagens minus: Missförstånd och stress
Dagens plus: Solen, hans underbara ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0