Medvind.

Det blev lite handla igår. Hittade iaf min älskade tubtop. Kommer bli riktigt snygg till de vita jeansen. :D
Lite annat slank ner i påsarna också. Camilla blev med till Öret med oss. Vi hamnade på Bara vara där vi intog lunchen.
Hann med att klippa mig också, det var välbehövligt, men om det blev så värst bra vet jag inte. I alla fall bättre än innan, men.. Mjaa.. vet inte.

Regn regn regn. Tur att man jobbar idag.

Var och kollade på ett hus till igår. Kommer antagligen bli flytt dit. Vi kommer bo där tills vi får ta över P-I:s hus. För DÄR SKA vi bo. Så småningom. Men det verkar dröja ganska länge innan han masar sig iväg, så vi har hållt ögonen öppna efter något annat. Och ramlade över detta. Ligger i hyttan. Lite tokigt läge, men det ska nog gå bra. Tänker mest på mina katter jue. Måste skrämma dem så dem inte närmar sig stora vägen.
Men vad det verkar så blir det flytt i mitten av juli redan. =) Vi kommer ha en STOR trädgård och jag lovar gott folk, det blir långbord och kubbturnering då. =)Haha.

Man kan ju bara konstatera att det flyter på. Jag ligger i medvind så att säga.


image58


Ha det gött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0