Vilken helg. Vilken karl.

Vilken karl jag har! Finns ingen underbarare. Denna helgen har bevisat det än en gång. Vilken underbar helg vi har haft.
Fredagen spenderade vi i Örebro efter våra arbeten. Åt och drack gott på Pacos, och bara samtalade. Tog en sväng på stan, förvånades över att så mycket folk trotsade kylan och satt på uteserveringarna. Mysig sommarstämning.
Hämtade ut våra biljetter och så var vi på bion. Tre timmar lång, så det kändes i kroppen efteråt. Men det var en BRA film. =) Såå trötta när vi åkte hem så det blev raka vägen hemåt till sängen. :D

Lördag igår. Jag ställde klockan på åtta och åkte upp till elljusspåret. Och sprang. Det ni. =) Sara sprang. Nu är ångan uppe. Haha. Får se om jag hinner idag också. Ska strax till jobbet, sen kommer killen från Göteborg och ska hämta fälgarna. Fick dem sålda på Tradera i fredags. Likaså mobilen. Gött!

Klockan ett befann vi oss hos Jimmys mormor och morfar för att fira hennes 65 årsdag och så Jonas som blev 30 häromdagen. (J:s morbror, och haha, tro det eller ej, mitt ex, lite kul.. Dock ett två veckor långt och oseriöst förhållande.. :D ) För länge sen ska tilläggas.
Åhhh vad mat det blev.. Och skratt. Vilken familj, vilken släkt. Började fint med morfar som öppnade dörren åt mig och genast sa inför alla vilken härlig brutta det är JImmy har, och det känns ju fint. =)
Det blev kubb och annat kul, karlarna drack en HEL del. :D
For hemåt, lite eftersnack på verandan med J:s föräldrar, sen hamnade vi hemma i lägenheten. Fick sällskap av Fritte, Fjellis och Patrik för lite Mario spel.
Trött satan nu, för kyrkklockan hade nog hakat upp sig inatt, för inte ska den ringa flera timmar på raken?!


Nu ska jag gå till jobbet några timmar.

Hasta la vista.. Dunka mig gul o blå. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0