Strike!!

Gäsp. Sitter och gäspar, så jag förstår inte varför jag sitter här, och inte ligger i sängen istället. Men that´s me. Såklart jag vaknade när J inte låg i sängen längre.
Jag klurar lite på hur jag ska utforma dagen. Tänkte klämma in byte av bil, promenad, träning, schemaläggning och besök i Bångbro. Allt detta helst innan jag börjar jobba. =) Mja, då är det nog dags att sätta fart.

Jag vann igår!! Haha, rätt stort också. Så etta av nio är ju rätt bra , jag var så nöjd. Blir ju mer bowling den 14e med TAB. Det är så kul att bowla. Min tävlingsinstinkt vaknar till liv och jag bara ryter och slår strike efter strike. Haha.
Och vilket otroligt julbord. Det fanns allt som kan tänkas finnas på ett julbord, och lite till. Jag åt, och jag åt en gång till.. Och så fick man magknip. Aj! Men så var det bara att vänta lite. Sen slank efterrätten ner också.
Tyvärr inga bilder, då kameran blev bortglömd, den låg vackert i väskan medans vi hade såå roligt. Länge sen jag hade så roligt nykter.

Torsdag redan som sagt. Fullproppad dag. Imorn likaså, inget ledigt då inte, då ville lasarettet ha mig för dagen. Och kvällen ska nog spenderas på något trevligt sätt också tänkte jag.
Nej, jag tror jag börjar min avbockning på att-göra-listan med den där promenaden. Byta bil med svärmor sen, som så snällt lånade ut sin igår. =) TacK!





Mitt måste på julbordet. Vilket är ditt måste på julbordet??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan har nyss käkat mcdonalds och såg maten på din blogg blev spyfärdig :(

2007-11-29 @ 06:58:17 / URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0