Vin leta

Mjaha, det blev lite annat. Hann med ett träningspass och byte av bil istället. Skönt, nu var det gjort. Känns som att man kan ta det lite lugnt en stund nu.
Blir nog inget schema idag, får ta det nästa lediga stund istället, det är ett riktigt göra det där. Koncentration så att säga.
Regn regn, snön regnar bort. =( Våran trapp är ännu en gång en riktig isgata. Höll på att få en bäckenfraktur tror jag när jag var på väg ut, det hade resultatet blivit om jag inte grabbat tag i räcket för allt jag orkade, måste ha sett riktigt kul ut. =)

Blir en promenad om regnet slutar falla tror jag. Blir ju blöt som en hund bara av att gå till soptunnan och tillbaka.

Livrädd just nu för att halka in på någon sida som avslöjar gårdagens greys, jag bowlade som sagt då, vill inte veta, utan vill mucho gärna njuta av reprisen på söndag, då jag planerar en bakfylla. Eller nåt sånt.

Nu ska jag leta efter ett mumsigt vin som fr Holm bjöd på i helgen.

Kommentarer
Postat av: Fridá

"Tania" - heter d, den gröna boxen iaf, den andra hette Lindemanns

2007-11-29 @ 09:45:40 / URL: http://fridamn.blogg.se
Postat av: Camilla

uah, vill ha snö och inte regn och blask!

2007-11-29 @ 09:59:51 / URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0