Hösten är här.

Helgens sista dag. Karln sover gott där inne. Lockande att krypa ner där igen. Men jag har jobb som väntar även idag. Såsom hela helgen. En hel-lugn helg har det varit. Kanske behövligt.
Fredagen blev jobb  hela dagen och kvällen. När jag kom hem var Jimmy beredd med en film. The Whole nine yards, och igår kväll blev det fortsättningen. Asroliga filmer!
Igår kväll avnjöt vi även lite tacos, det godaste på länge.
Ska strax bege mig för att dra in pengar till familjen. Är inte ledig förrän på onsdag igen. Då ska man till utsugar-tandläkaren också. Buhu.

Kopparbergsmarken skippade vi, med tanke på vädret som var igår. Vem vill gå på marken i ösregn?


image159


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag trotsade regnet :) men det blev så kallt så var glad för att du inte åkte dit!! Puss

2007-09-30 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0