Hemskt.

Usch vilket hemskt ljud jag vaknade av i natt, måste ha varit något djur, som blev taget av en annan katt eller något, alldeles hemska plågande skrik. Gick runt här inne och tittade ut, för att se något, men icke, blev knäpptyst efter en stund. Usch. Katterna var alldeles uppjagade också här inne och sprang från fönster till fönster för att se något.
Svårt att somna igen efter det. Så nu är jag lite trött minsann.

valborg idag. Lite extra jobb blev bokat igår, så jag beger mig snart till lasarettet. Bad om att sluta tidigt dock, då kalas och skoj väntar ikväll. Sista måltiden för mig. Hihi.
Blir trevligt tror jag. =)

Frukost-göra.

Kommentarer
Postat av: Miilo

Usch, ja det är hemskt med sånda ljud. En kväll när vår katt var ute hörde jag också en massa skrik (eller vad man kan kalla det), obehagligt när man vet att det är ens egen katt, men som tur kom han oskadd hem igen :)
Hoppas du får en trevlig valborg!

2008-04-30 @ 06:24:33 / URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0