Kall promenad

Gått en kort morgonpromenad. När jag kom hem hade J vaknat, och ätit upp resterna av taco-pajen som jag tog hem igår efter tjejkvällen. Väldigt omtyckt. "Kan vi inte göra en till idag? "
Kallt men fint ute. Ska ta en promenad till. Måste uppfylla min kvot. På fredag ska jag träffa A på MAS igen, för kontroll, prat och lite pepp. =)
MAS är min arbetsplats (Lindesbergs Kommun) träningsavdelning. Typ.
Och A jobbar där. Och hjälper mig med träning och kost mm, nu när jag vill kämpa hårdare.

Nu ska vi snart åka och handla. Måste köpa ett decilitermått, hittar inte mitt. Haha. Vad saker försvinner nuförtiden.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0