Regular

Jaha. En vanlig måndag, inklämd mellan storhelgerna. Ska snart iväg och jobba, sitter och checkar av i kalendern om det är något annat jag ska komma ihåg idag.
Men det verkar bli en lugn dag, förutom arbetet.
Sovit dåligt, oroligt som tusan. Vet inte vad det beror på riktigt men.
Antar att det är lika kallt ute nu, som när jag kom hem igår kväll efter jobbet. Då hade vi -11 här. Brr. Tur att jag investerade i kupévärmaren. Så jag har en varm bil när jag kommer ut nu. =)

Dags att ge katterna lite mat. Dem kurrar ikapp runt benen på mig nu.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

tackar tackar.. vilken söt liten katt du har förresten :)

2008-12-29 @ 08:19:53 / URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Yvette

Varsågod för kommentaren ;). Du får gärna låna den listan. //Y

2008-12-29 @ 11:14:33 / URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0