äntligen fredag!

Äntligen fredag. Helt ledig idag, och gör mig redo för en shoppingdag med Therese. Fixa håret också, får se vad och hur det blir. Har mycket annat att kika på också.
Ska åka lite tidigare till stan, skölja av bilen vid mamma . =)
Jag ser verkligen fram emot ikväll. Länge sen jag var så sugen på att gå ut. Får bara inte ha för höga förväntningar, då brukar det sluta med ett fiasko.

Dags att fara iväg snart. Redan utsett min utstyrsel för kvällen. Tradera fynd. =) Haha.

image330


Korren som gjorde mig sällskap en bit på vägen igår. =)


Kommentarer
Postat av: mamma

visst är det bra med tvätthall hos mamma!!!

2008-02-29 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0