Out.

var mina lediga två dagar tillända. Väntar fyra dagar fyllda med jobb, och har lyckats klämma in lite annat i planeringen också. Känner mig full av energi för att röra sig, så snart ska jag ut på tredje promenaden för idag. Förutom det har jag simmat och grejat i trädgården i flera timmar. Så idag får jag nog känna mig mer än nöjd.
Jimmy klipper klart gräset nu. Vi hittade grejen som fattades, hade åkt av en liten grej från gräsklipparen. =)

Redan halv sju. Dagarna springer iväg. Snart helg igen. Otäckt fort vad den här veckan har gått.
Än så länge ligger vi högst på Kiss-biljetterna. Gött. Hoppas det håller i sig. Då blir det ledig fredag också för mig nästa vecka. Rocka på Stadion, alltid kul!

Out.

Kommentarer
Postat av: maritha

Fy tusan vilket pestschema du måtte ha om du börjar redan 11:45 för jag antar att du jobbar till 21:30?
Jag börjar mina kvällar normalt 14:30 det är bara när jag har bytt med nån som jag börjar 13:00 och det tycker jag liknar f*n rent ut sagt=).

2008-05-22 @ 00:19:09 / URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0