Today is the day

var dagen här. Håller på och bränner ut KISS skivan till bilen, med setlistan från turnén. Hoppas dock att min svaga stämma ska höras och dem uppfyller min önskan om att få höra Heavens on fire.
Har varit in och tränat en kortis på morgonen. Plockade upp en trött syster i bilen också, på väg till jobbet. =)
Ska snart inta frukost, duscha och greja. Alltid lika svårt att veta hur man ska klä sig en sån här dag. Vi kommer ju få köa några timmar. Och det ser ut att bli varmt idag. =)

Ha det gött. Det ska vi ha!

You wanted the best! You got the best! The hottest band in the world. KISS! ( Kl 21.00 ikväll får vi se dem entra scenen. =)


Kommentarer
Postat av: gyllis

Meen gud, hur tidigt är du uppe eg? Uhhhhh.

Hoppas ni får sköj iaf ikväll på kiss o bajs, see u tomorrow pullan!

2008-05-30 @ 07:50:40
Postat av: Sandra Hauge

Fy fan va avundsjuk jag är!! :-) Jag vill också gå på Kiss! Ha det så superskoj ikväll! Kram

2008-05-30 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0