KISS!

Herregud. Ont lite här och där. Ont i halsen efter sången och skrikandet igår. Ja, för jag skrek. När jag var på topp, då ville hela jag bara ta mig upp på scenen. Jag var så fascinerad av dem, grejt konsert! Tyvärr inte min favoritlåt med, men så mycket annat bra. Kameran var full när vi åkte hemåt, både bilder och filmer. Ett härligt minne.
Kom iväg bra på morgonen, väl i Stockholm var inte gps:en som vi hade så värst bra, pga av alla byggnationer dem jämt sysslar med i Stockholm. Men det gick bra ändå. Ställde bilen en bit bort från stadion, så det blev skapliga promenaden dit och tillbaka. Hamnade bra i kön, så ståplatserna kom till sin rätta. Ska man räkna som rader, så stod vi kanske på fjärde femte raden från scenen nästan hela tiden.
Kort blev tagna, dock svårt när publiken rör sig hela tiden. Och fick man händer med på bilden, så nog sjutton blev det att kameran fokuserade på dem istället för på scenen. Nåja, mer än måttligt jäkla nöjd med dagen & kvällen. Varmt hade vi, man trodde ett tag att man inte skulle orka stå kvar där längst fram, det är lång väntan från insläppet, tills självaste KISS kom ut på scenen. Två förband Happypill & Crooked X. Blev glatt överraskad av det sistnämnda, där ska det laddas hem lite låtar. Såg ut som småpojkar, men det var ett riktigt metal-band. =) Läste nu, att dem är visst bara 14 år! Herregud. Och är förband åt KISS. Måste ju kännas gött. Ett band från Oklahoma, USA. Dem bjöd på härligt röj!



Imponerande!

Happypill.. Dem var också bra, men inget jag laddar hem så att säga. =)

Följer ett litet litet minimalt urplock av bilderna från igår. =)

 
 
 
 
 

 


Ska ta och kolla på lite videoklipp nu från igår.. =)

Kommentarer
Postat av: EsKa

Snygga bilder ! :-)

2008-06-01 @ 22:23:13 / URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: EsKa

Snygga bilder ! :-)

2008-06-01 @ 22:23:55 / URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: EsKa

Sorry, inte meningen o spamma, det var nåt fel här förut när jag skulle kommentera. Men budskapet gick fram i alla fall hoppas jag. ;-)

2008-06-02 @ 01:21:24 / URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Johan

Snygga bilder. Själv stod jag längre bak så jag fick inga närbilder. Hade själv en Canon Eos 400D.

Kan inte du maila mig, jag har några frågor till dig om bilderna.

2008-09-04 @ 15:48:49 / URL: http://www.kissingsweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0