Väger?

Hemma från träningen och ute från duschen. Skönaste, när man får duscha av sig svetten man kämpat fram. Och idag flödade den. Ska vara ihärdig nu och hålla fast vid denna träning nu. Blir styrketräning imorn också innan jobbet, sen blir det promenader för hela slanten i helgen. Jobbar så långa dagar, så jag vet att jag inte kommer hinna iväg till gymet/badhuset.
Skulle gärna vilja väga mig igen faktiskt, nu är det ju längesen jag var hos C-konsulten, så det vore intressant att se om något har ändrat sig. Jag är inte världens bästa med maten, men stora framsteg ändå. Kör starkt på tallriksmodellen, dock mer protein och grönsaker än kolhydrater. Tror dem är min stora bov i dramat. 
 
Nu ska jag bara softa innan det bär iväg till jobbet.

 Carro & jag på relaxavdelningen på Gustavsvik, ja tack, dit vill jag igen.

Kommentarer
Postat av: Ann

Min mamma kör med en diet som kallas Low Carb and High Fat, du har säkert hört om den. Liknar GI och går ut på att inte äta några kolhydrater alls medan man inte alls ska vara rädd för fett och feta produkter. Hon tycker att det funkar jättebra, och hon har gått ner ett par kilo i vikt under en månad (men då promenerade hon bara - tränade inte i övrigt). Tänkte bara tipsa, eftersom det enligt många är en metod som funkar och inte är allt för svårt att hålla sig till! :)



Här kan du läsa mer t.ex.

http://sv.wikipedia.org/wiki/LCHF-metoden

2008-12-28 @ 17:54:27 / URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0