Tillbehör?

Sitter och laddar lite, tänkte ta mig an städningen så här på morgonkvisten, så är det avklarat sen. För övrigt idag så tänkte jag träna, träffa syster, kanske slänga in en sväng hos Ica, och allmänt ordna inför kvällen.
Köpte en kjol igår, men vet inte vad jag ska ha till den. Förslag?

 Bild lånad från www.wearit.se



Jag undrar. Men hoppas att det inte är så. Fel tid.
 
Nu ligger Iris illa till idag. Astrid låg i mitt knä och myste när jag satt här vid datorn, och Iris smyger sig på henne (som vanligt) och ska slå till henne. Slår istället till mig, och träffar bröstet, sitter här i pyjamaslinne. Okej, gjorde ont, skrek till åt henne.. Tänker inte mer på det, förrän jag känner att det är blött.. Mitt vita linne är då färgat rött, av blod! AJ! The nipple blöder. Aj, kattj*vel blev orden då!

Nåväl. Städning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0