Ågården

Godmorgon.
Tisdag. Ska befinna mig på Ågården idag, hoppas jag får mycket ideér och råd där.
Efter det tänkte jag styrketräna i Linde när jag ändå är där. Och ev möta upp Angela för lite simma också. Har ju inte gjort det på två månader pga tatueringen. Så det hoppas jag på.
Snart dags för tatueringen igen ju. =) Har ingen idé om hur motivet ska fortsätta, tror han får rita på fri hand då.

La mig i sängen igår, precis som jag skrev, kollade på BH. Somnade runt åtta-tiden. =) Haha. Inte klokt vilken Trötter man är. Skyller på hösten.

Nej, dags att åka om en halvtimme. Bäst att göra sig klar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad härligt med både styrketräning och simning!!

2008-10-28 @ 06:13:47 / URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0