fot-skit

Hur ska detta gå?.. Har ju haft ont i vaden några dagar nu, har iaf trott att det är någon muskelsträckning, och det är det antagligen. Men det blir bara värre.
Nu kan jag inte gå mer än tio meter, det gör så förbannat ont sen. Har jag suttit still en stund så känns det inget, men när jag går en bit så.. Och det är nedre delen av underbenet och ner i foten. Aj..
Nåja, får ta några glas vin så kanske man inte tänker på det.

Hoppas bara någon fixar skjuts hem från Löa. Jag kan inte gå hem, som man annars tänkt är nödlösningen.

P.S Kalla mig Gina. Hela min klädsel kommer från Gina idag. Haha. Utom bh:n. =) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0