Kul sms att vakna till

Vaknade till ett sms.. Där det stod.. Oops, jag fick visst med mig nyckeln till golfen också. Vi har väl en till?
Kruxet är att ja, vi ska ha en till, men den har jag iiiingen aning om var den är, har inte sett den på aslänge. Så nu står jag utan bil denna vecka. Känns lagom roligt, då jag ska träna i Linde i princip varje dag denna vecka, är planeringen, som nu går i stöpet.

Bättre sms har man ju vaknat till.



Update.

Fick starta monsterbilen och ta mig till Jimmys lägenhet, och leta genom röran där. Ska ju finnas en extranyckel till golfen. efter mycket svordomar så behagade den att titta fram. Skönt.
Nog för att 3000 GT:n är rolig att köra, men det är en bensinslukare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0