medikament

Onsdag morgon. En konstig natt, konstiga drömmar och konstigt överlag. Och ont i magen på det.
Ska snart försöka äta frukost, och se hur magen reagerar på det idag.
Väntar ivrigt på att slippa magont.
Jimmy ville äta tacos igår kväll, så vi gjorde det. Istället för som vanligt att äta i pita-bröd eller något hårt skal, så tänkte jag att jag gör blandning direkt på tallriken. Fick undvika starka såsen och löken. För magens skull.
Gott var det. Men kunde äta ungefär fem munnar. Sen kände jag att det var stopp. Efter en kvart började magen göra ont.
Om inte detta får mig att gå ner lite till i vikt, då vette tusan. =)

Nåväl. Vill bara få orken tillbaka. Och kunna äta. Och träna! Ska ge mig på en 10-minuterspromenad idag. Inte mer. Får se hur det går. Frisk luft kan ju inte skada i alla fall.

Ge sig nu. Så fånigt.

Dags att ta medicinen. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0