Ditt och datt en söndagskväll

Hemma i den ljuva varma lägenheten. Men vet att mitt sovrum i alla fall är svalare än Jimmys. Avskyr söndagskvällar. Nu dröjer det hela fyra dagar innan jag får träffa honom igen.
Men varma sms och telefonsamtal gör att man överlever. :P

Vi (Jag & J ) har varit till Tommy och Maria och grillat med dem och barnen. En mycket trevlig avslutning på en väldigt trevlig helg. Ska bli skönt att ta en kalldusch och krypa ner i sängen snart och sova.
Imorn vid 7 drar vi iväg mot Leksand.
Hittade Gps:en här hemma, tror vi lånar med den, om inte svärföräldrarna misstycker. ? =)

Lagat matlådor åt Jimmy också, är man inte en underbar flickvän så säg? Hihi.

Nej, kallduschen lockar. Det är allergi i ögonen. Usch. Ska få pröva tabletterna som Jimmy äter, dem verkar hjälpa honom.

So long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0