Egoist javisst.

Morgon, återigen en sol som skiner. Fick höra igår att den kommer stanna kvar ungefär min semester ut, till nästa vecka nån gång. Lovely.
För när jag ska jobba sen, då får det gärna bli svalare. =) För min egen del. Egoist, javisst.

Ska ta och fixa lite nu, blir ölsjön idag med Mamma och Emma verkar det som. Ingen annan som nappar.
Ska bli så skönt.

Redan bastu här i lägenheten. =)

Och jag klagar INTE.



Extra jobb, det var ett tag sen. Nu är det dags att ta tag i det också, och nästa vecka väntar grönboda på mig igen. =)

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag i solen!

2009-06-30 @ 08:47:48 / URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0