Leksand

Nu är vi hemma från Leksand. Galningar på vägarna på vägen hem, huh. Trodde vi skulle få se en bilolycka när som helst. Klarade oss dock undan det.
Semester-stressare antar jag.

Härlig dag har det varit, vi blev som barn på nytt och åkte allt som gick. Jag gav mig till och med upp i fritt fall. Åkte den snälla versionen. Var nog. Skrek som en tok på vägen ner. Vad dem skrattade åt mig. Men kul var det. Och HÖGT.
Asmycket folk, och man plaskade mer än man solade. Härligt!
Satt i trampbåt som dock inte körde dit vi ville riktigt. Försökte ju akta oss för piraterna. =)

Bilder kommer så småningom sen. Nu är jag bara trött och vill lägga mig på soffan en kvart och stödvila. Ica vill ha med mig på mer bravader idag. :P

Imorn blir det ölsjön. Fler som vill med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0