Hoppla!

Jaha. Så var det lördag, en ledig sådan. Har en seg och liiiite bakfull karl där uppe i sovrummet. Jisses, höll knappt på att få in honom i huset i natt när jag hämtat honom. Fullerull!
Idag är det dags att gratta lillebror Ludde som fyller 18 År! Grattis!
Och ikväll väntar det inflyttningskalas i Linde. Ska ta mig in dit snart för lite färg, både på kropp och hår.
Snöar ju helvetes mycket ute. Gör mig så deprimerad!

Igår blev det Örebro. Jag höll starkt igen plånboken. Dock blev jag så otroligt glad när jag hittade jeansen jag dreglat över i flera månader, när de äntligen fanns i min storlek, alltid varit slutsålda. Jag köpte dem. Ja jag vet. Men 399 kr, är inte farligt för ett par jeans. Sen höll jag igen bra på plånboken. Till skillnad mot brudarna som var med, big spenders! =)

Lite bilder från de senaste dagarna..



Jimmy har en hemlighet =)



Våffelsmeten spillde ett hjärta



Vi har det bra, vi här bak i bilen.. =)


Ingen träning ingen promenad. Bara shoppingpromenad i Örebro. Gav 9984 steg igår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0