Måndagstrött

Så var det måndag morgon igen. Några dagars arbete väntar, en ledig dag denna vecka. Puh.
På fredag är det Strike som gäller, för att fira Jimmys kommande födelsedag.
Jobba, träna och så ska jag förbi lägenheten idag, ska försöka släpa med mig lite ut till bilen nu på morgonen.
Nackdelen med sommartid, är att det nu plötsligt blev mörkare morgnar igen. Men ljusare kvällar är ju inte helt fel det heller =)

Måndagstrött minsann.

Släckte ni några lampor i lördagskväll? På festen blev det mörkt. =)



Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Sara! Jag skulle ju skriva nått så att du vet att jag läser din blogg:) Nu har jag börjat iaf:)

2009-03-30 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0