30-årsfesten!

Så har helgen passerat. Man är trött sliten och jag känner mig inte så himla frisk faktiskt. Men jag mår så bra ändå, för jag är så glad och så tacksam för alla människor i min omgivning. Ni är fantastiska, ni gjorde min kväll till en så härlig, rolig och underbar kväll. Jag hade så roligt, mysigt.. you name it.
Lyckad kväll, verkligen. Tror alla tyckte det!

Och presenterna! Jag menar... TACK! Underbara ni är. Presentkort på IKEA på sammanlagt 1400 kronor. Biljetter till Buddy Holly musikalen! Jag ska återigen få se Brolle! :P
En extern hårddisk =) Jubel!
Massa vinflaskor, en digital våg, Ljuslyktor, ljus, godis, och en massa annat härligt. Kommer inte ihåg allt i huvudet. :P
Presentkort till Emelie Ohlssons fotokurs! UNDERBART.
Jag fick hålla tillbaka tårarna när jag öppnade alla presenterna, underbara! Och ni hade gjort så fina fotokollage och grejer, man kände verkligen kärleken bakom allt!


Av min kära Jimmy fick jag ett presentkort på Scandinavian Photo, 2000 kronor. :) Och en resa till Stockholm för han och mig. =)

Om en liten stund kommer några oredigerade kort från festen. Har ju fortfarande Brorsans bärbara dator. Och det är jag ju så himla tacksam för. Men jag saknar min dator och hoppas verkligen de kan fixa den.



BTW, har knappt några blogg-adresser att läsa, ligger ju på min dator, så skriv gärna någon kommentar så jag får era adresser och kan läsa lite. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0