Inte min dag idag.

Inte min dag idag alls. Det märktes verkligen efter att jag mellanlandat hemma.
Först i morse, blev sen pga den förbaskade frosten som jag inte räknat med, som gjorde att jag stod och skrapade is i en kvart på den förbaskat kalla golfen.
Efter jobbet sen idag så kom jag hem, och hade missat att jag hade en avslutad försäljning på tradera. Fick snabbt packa ihop det och maila lite.
Hör då sopbilen utanför... Jävlar! Hade ju glömt ställa fram soptunnan. Springer ut och skyndar mig med soptunnan i släptåg. Men ser sopbilen precis svänga runt hörnet. Men tänkte att den får stå kvar ute vid vägen i alla fall.

Försöker febrilt bränna skiva med bilder på, krånglar till max, men till slut så..
Ger mig sen iväg mot Linde för att möta S. På vägen till Linde så får jag en funderare.. När var det jag och Anna hade bokat träff på MAS? Det var ju denna vecka.
Skickar sms till henne.. Mycket riktigt, vi skulle ha setts för tio minuter sen svarar hon. Med ett leende dock. Tur det. Bokade om tiden, och närmar mig då Linde.

Såklart går bommarna ner vid tågövergången. Och tåget som kommer... Stannar precis så att sista vagnen står för bommarna. Suck.

En skön promenad i alla fall med S och Milo. Och några kort på vovven med. =)
Åker för att träna efter det. Tar fram träningskortet, som jag använt sååå många gånger. Och koden är som BORTBLÅST ur huvudet på mig. Försöker säkert tio ggr, men icke. SUCK!

Känns inte som min dag. =/

Men snart får ni se fina kort på en fin vovve.




Kommentarer
Postat av: Mamma

sådana dagar har jag också haft och fler kommer men vi kan skratta åt dom efter ett tag. Men du är väldigt duktig på att fota.

2009-09-29 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0