You are not alone

Godmorgon. Lite småtrött idag, fastnade framför tvn alldeles för länge igår, jag som  brukar somna runt 21-tiden låg fortfarande och kollade på tv vid 23-tiden. Så jag känner mig lite seg.
Gjorde nyss i ordning en mumsig och nyttig smoothie som jag ska ta när jag kommer till jobbet. Kicka igång mig själv.

Onsdag. Dagen innebär jobb, promenad runt Lindesjön, och sen jobbet igen för kräftskiva, och sen ikväll.. 21.00, då stänger jag av ljudet på mobilen. Haha. Då är det bara jag och läkarna på Seattle Grace som ska umgås. Och så får Angelica och Angela vara med på ett hörn också. :P



Milo

Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: camilla

jasså? har du köpte en sån lyxare själv eller kan man gå ngnstans att väga sig på en sån??

2009-09-30 @ 07:27:21 / URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0