Dag 24 det här får mig att gråta

Jag är en ganska så emotionell person. Jag gråter lätt och ofta. Jag tar lätt åt mig fel saker och dem etsar sig fast för alltid. Medan det man ska lyssna på går in och ut lika fort.
Jag gråter ofta till filmer och tvprogram, min kära sambo tycker det är ganska roande att se hur jag plötsligt vrider bort huvudet för att dölja detta faktum.
Musik får mig lätt att gråta. Vissa låtar och sånger väcker minnen och rör till det, och det bara brister.

Jag gråter när jag blir frustrerad. När ingen hör vad jag säger och jag blir ignorerad.
Jag gråter på bröllop och dop, och börjar någon annan gråta, då är jag snabbt därpå om inte före.

Samtidigt tycker jag det kan vara skönt att gråta. Det rensar ut, och man blir klarare i tankegångarna efteråt.

Lika lätt som jag gråter så skrattar jag. Desto mer.


Kommentarer
Postat av: Emma (Snuggan)

Jag är exakt likadan :) Grinar jämt. Men det kan vara skönt ibland.

2010-12-28 @ 11:29:06 / URL: http://snuggan.blogg.se/
Postat av: Helena Nilsson

Du är asbra! På en massa sätt. När ska du fatta det gumman? :-) Alltid så rar och glad och djävulskt Canonduktig fotograf. Satsa på det yrket tycker jag. Och visst ska man visa känslor, det gör du rätt i. Det är som du säger, rensa ut är inte fel. Men gör det på rätt ställen och med rätt kanalisering. Inte foklusera på svinens avundsjuka kommentarer. Pöss o kram!

2010-12-28 @ 16:20:26
Postat av: Lindha D och Berra

Bara en liten hälsning från en likasinnad och hennes hund :)

2010-12-28 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0