Dag 25 En första

Missade dagens inlägg igår också, så det får bli två idag. Känns inte som ett måste, jag bara tar dem när jag hinner helt enkelt. Och jag har ju en  hel halvtimme kvar till jobbet ;)

En första. Det första spontana jag tänker på då är min första mobiltelefon. En nokia 1611. Hade ett slimbatteri och ett extratjockt batteri. Jag hade kunnat använda den i självförsvar om man jämför den med dagens telefoner. Haha.
Införskaffades när jag gick på gymnasiet. Fick tokdyra räkningar och skäll av mamma. :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, den minns jag med fasa.

2010-12-30 @ 08:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0