En vecka har passerat

Hej pa er igen! Har en trott pojkvan idag sa jag passar pa att shoppa lite for mig sjalv och utnyttja datorn som jag idag fick lana gratis.
Igar kvall spenderade vi tid pa reggae-baren med eldshow och grejer. Nu vill jag se nagot annat an Karon/Kata sa jag hoppas att vi ger oss ivag snart pa lite mer utflykter.

Mulet idag men saa varmt.
Tva veckor kvar idag.



Har filmer pa detta, grymma killar.



Hogsta vagorna igar, killarna gillade det. Riktigt motionspass nar man skulle bada


Kommentarer
Postat av: i-c

Här har vi tagit en promenad på isen i minus 11. Dock inget att rekommendera då isen bara var ca 10 cm. Snöblänket var fantastiskt och solen var nästan lite varm! Tänkte på er när vi knotade fram i dunjacka och termobyxor!

2010-12-12 @ 14:13:41
Postat av: Moster Maria

Ser helt fantastiskt ut! Fortsätt och njut och ta hand om varandra, Kramar från oss som åker pulka och dricker glögg!

2010-12-12 @ 17:37:46
Postat av: Alexandra

Ååååh så mysigt!

2010-12-14 @ 17:44:28 / URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com
Postat av: cajsa

Hej sara, jag är inte nå avundsjuk på er. Här hemma har vi ju -20 grader o lite snö myggfritt med andra ord. Ha en fortsatt underbar semester kramar cajsa

2010-12-14 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0