En vecka i Thailand

Forsta gangen vid en dator, och ni far sta ut med att jag skriver utan vara svenska bokstaver. 35-40 grader varmt hela veckan, lite regn da & da men anda varmt.
Vi ater gott, solar och badar. Har tagit lite utflykter pa mopeder och sett oss runt Naiharn och Raiwa Beach an sa lange. Ha overseende med stavningen;)

Bjuder pa lite oredigerade kort fran lilla kompaktkameran sa lange. Hoppas ni har det fint i Sverige, tell me!
Kommer kika in har lite oftare nu nar jag hittat en plats for det.
















Kommentarer
Postat av: camilla

jag hatar dig lite just nu... ;)

ååh hoppas ni har det alldeles alldeles underbart!!

2010-12-11 @ 10:59:00 / URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: thess

roligt att se bilder på er. ser så härligt ut. i sverige är det kallt och snö. hälsa emma och njut nu i thailand..

2010-12-11 @ 16:11:01 / URL: http://sessandolly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahh..dessa härliga vågor i Karon...inget för landkrabbor..

2010-12-11 @ 22:20:48
Postat av: Bibbi

Oo så skönt det ser ut!Njuut i massor!Här är det iskallt.Sänder en extra kram till min Emma.

2010-12-14 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0