Ryck upp mig!

Åh lite frustration igår efter missförstånd och annat. Men det ska lösa sig på sikt, det hoppas jag verkligen.
Idag är det alltså nyårsafton. Jag var väldigt anti igår, så mina förberedande planer jag hade igår gick i stöpet, ville bara hem och dra filten över huvudet. Så nu har jag knåpat ihop ett litet brev till min kära sambo och hoppas han kan ta sig an lite uppgifter tills jag kommer hem från jobbet idag.
För dit ska jag om sisådär en timme.

Nåväl. Ryck upp sig lite nu. Allt ordnar sig som någon sa.

Menyn för kvällen blir i alla fall en fördrink (där valet ännu står mellan två olika så det hänger på om systemet har öppet idag?) och Hasselbackspotatis med sallad och Ädelostgratinerad fläskfilé och som efterrätt blir det Hallonsemifreddo med Dajm. Hoppas det ska gå hem hos folket.


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna för att allt går bra med jobbet!

Kramar i massor!!!

2010-12-31 @ 11:15:41 / URL: http://snuggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0