Shrek 4 tidsinställt inlägg

Blev en dag då jag bara tänkte på mig själv igår. Efter jobbet tog jag mig an träningen igen, kändes efter ett uppehåll på en månad. Tränade, skrattade och svettades med Angela. När jag kom hem blev det filmmys med karln och en massa ost & kex till det. Fick ju en sån fin välkomna-hem-present efter våran resa, stor korg fylld med ostar, kex, vin, öl, frukt. Bara att njuta och unna sig.
Fast det fick bli non-alcoholic för mig, arbetsdag idag. Näst sista dagen på arbetet vad det verkar som.
Åker in till det till 99% nya jobbet idag för rundvandring. Törs inte säga 100 % förrän jag har pappren i handen =)



Inte bild från igår, men påminde om stämningen.
Ibland får man ha en riktig ego-dag.

Kikade som sagt på senaste Shrek. Jag såg stora likheter mellan våran Sigge och den tjockare versionen av Mästerkatten i Stövlar ;)




Kommentarer
Postat av: i-c

Spännande med nytt jobb. du som precis har bytt. Du är en eftertraktad kvinna - kul!

Katten ingen KATTastrof utan underbar. Jag tror jag förstår hur den känner sig så här efter jul.

2010-12-30 @ 11:57:11
Postat av: Sandra

Sådana dagar är välbehövliga. Egentidsdagar.

Hoppas att det går bra på nya jobbet.

Kram

2010-12-30 @ 13:18:23 / URL: http://www.storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0