7 fakta

Tog en utmaning från Sofia, sju intressanta fakta om mig. Hmm. Jag är ju ganska vanlig.

1. En stor skräck jag har är trånga utrymmen där jag vet att jag kanske inte kommer ut igen. Jag skulle ALDRIG gå ner i en ubåt, krypa in i en trång snögrotta eller grott-gång av nå slag. Däremot hissar är inga problem. Jag mår illa bara jag ser folk krypa i trånga gångar på film. Usch.

2. Jag donerar en slant varje månad till WSPA, som kämpar för djurens rättigheter i världen.

3. När jag tittar på djurprogram så byter jag alltid kanal när djuren är dumma mot varandra. Haha.
Med andra ord skulle jag aldrig kunna bli natur-filmare.

4. Jag biter inte på naglarna. Jag river av dem istället.

5. Jag har aldrig varit så stolt över mig själv som jag är just för tillfället, i och med min viktnedgång.

6. Jag dricker inte kaffe. Kommer aldrig göra det heller. Vidrig dryck som bara ger mig ont i magen.

7. Tar alltid saker alldeles för personligt. En stor grubblare om varför.



Jag utmanar: Säger som Sofia, alla! ni som inte redan skrivit en sån vill säga.








Nu ska jag ta en promenad med Anna & Tequila. Sen hem och ta hand om Sigge. Inte nå bättre.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Trånga gångar är inte min grej heller. Råkade krypa in i ett påslakan när jag va liten och kom inte ut. Läskigt. Sånt sätter sig.

Jag fotar jättegärna =)

Skulle verkligen behöva öva på porträttfoto. Vi får ta en hälsosam promenad runt sjön eller ngt med los cameras.

Tror jag kommer hem i påsk en vända. Har inte planerat så långt ännu.

Kram!

2010-02-24 @ 16:23:56 / URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh vad din blogg är mysig! :)

2010-02-24 @ 18:04:10 / URL: http://baby.bubbleroom.se
Postat av: Sofia

=) absolut!

får se om Kalle fixar en liten film snutt så ska jag lägga upp lite mer.

2010-02-24 @ 18:41:40 / URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0